Pages

March 26, 2011

luahan hati

Die yang berkenaan... kenaper naq kene jadi mcm ni? Aku rimaslah mcm ni. Kenaper kene x bertegor for a long long long time! Kenaper rimas lah... aku x boleh mcm ni... raser mcm x penah kenal kau... gf ko marah aq slalu chat ngan ko??? Ye mmg aq slalu chat ngan kotp x kan sampai kene men keja keja ... x ske x ske x ske... aq x boleh mcm ni slagi aku x bertego ngan ko mcm dulu aq x kan raser tenangmmg hidop aq x kan tenang, x selesa  and rimas sangat...and kenaper kene ader owg tengah sampaikan pesan? Or wkatever?Kenaper?Jangan buat aku mcm ni... aku rimas.. aku raser laen sangat...aku x boleh tenang selagi kau x bertego ngan aku...and aku janji aku xkan chat ngan kau kalo ko on9 x kire you started the conversation or me aku x kan balas.. but ples kalo kat skolah jgn mcm ni...

No comments:

Post a Comment